Меню
Меню

Често задавани въпроси

  • КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ПО-ПОДРОБНА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРОДУКТ?

    Освен кратко описание (и/или видеоматериал), в продуктовата страница за всеки артикул има и секция ДЕТАЙЛИ, в която ще намерите технически характеристики и детайлно описание на продукта. Секцията е изобразена като tab (раздел) и можете да я намерите непосредствено до раздел ОПИСАНИЕ.

  • ЗАЩО ИМАМ НУЖДА ОТ ПРОФИЛ?

    За да имате пълен достъп до Вашите поръчки, както и възможност за промяна или добавяне на адрес за доставка.

  • КАК ДА ВЪЗСТАНОВЯ ПАРОЛАТА СИ?

    Кликнете върху Вход, а след това върху оцветеният в синьо надпис Забравена парола?, който ще намерите под бутоните за вход през Google и Facebook.

    В новоотворилия се диалогов прозорец въведете e-mail адресът, с който сте се регистрирали и кликнете върху бутон ИЗПРАТИ. Нова парола ще бъде генерирана от системата и изпратена до Вашата електронна поща.

  • КАК ДА ИЗТРИЯ ПРОФИЛА СИ?

    За да изтриете профил, съгласно Регламент на ЕС 2016/679 – GDPR, молим да ни изпратите искане за изтриване на акаунт/лични данни на contact@welhome.bg

  • КАКВИ СА НАЧИНИТЕ НА ПЛАЩАНЕ?

    Начините на плащане са:

    • Плащане при доставка (наложен платеж) в брой или с карта
    • Онлайн плащане с дебитна или кредитна карта
    • Чрез система за разплащания ePay
    • С банков превод (чрез услугата интернет банкиране или чрез платежно нареждане)

    Поръчки заплатени с банков превод се обработват (опаковат и предават на куриер) след като преводът бъде отразен по сметката на УЕЛХОУМ БГ ЕООД. Преводи направени през системата на Уникредит Булбанк се отразяват почти веднага (или до няколко часа), а тези направени през системите на други банки, в рамките на 48 часа.

  • МОГА ЛИ ДА ПОЛУЧА ФАКТУРА ЗА НАПРАВЕНА ПОКУПКА?

    Да. При финализиране на поръчката си, сложете маркер в отметката пред надписа Желая да ми бъде издадена фактура (намира се под секцията за избор на адрес за доставка) и попълнете данните на фирмата.

  • КЪДЕ ДА НАМЕРЯ ЗАЯВЕНАТА ФАКТУРА?

    Ако при финализиране на поръчката си сте заявили издаване на фактура, такава ще получите на електронната си поща, като файл прикачен към уведомлението, че поръчката Ви е изпратена. Към същия e-mail ще получите и файл с разписка за регистрирана продажба.

    Издадена фактура можете да намерите и в секция ПОРЪЧКИ на Вашия профил (ако имате регистриран такъв). Фактурата/ите се съхранява/т като файл/ове достъпни за download в детайлите на поръчката/ите.

    В случай, че по някаква причина (грешно въведен от Вас e-mail адрес например), не получите заявената фактура, можете да ни информирате за това по телефона или Viber, а ние ще изпратим фактурата отново, след като уточним коректния адрес на електронната Ви поща.

  • КОЛКО Е ВРЕМЕТО ЗА ДОСТАВКА?

    Всички артикули от нашето портфолио са на склад в България и в зависимост от местонахождението на склада, доставката варира от 1 до 7 работни дни, като използваме услугите на куриерски компании СПИДИ и ЕКОНТ.

    За продукти на склад в София (повечето продукти) доставката се извършва на следващия работен ден. В случаите, когато поръчката е направена след 12:00 ч. в делничен ден, е възможно този срок да бъде удължен с още 1 ден, а поръчки направени в петък, събота, неделя или празнични дни, се изпращат в първия работен ден и се доставят на втория.

    За продукти на склад в провинцията доставката се извършва до 7 работни дни, но най-често този срок е по-кратък (3-4 работни дни).

    По време на кампании свързани с ЧЕРЕН ПЕТЪК, КОЛЕДА, СВ. ВАЛЕНТИН, 8-ми МАРТ и др., когато нашите служители и куриерските компани са излкючително натоварени, е възможно горните срокове да не бъдат спазени. Независимо по чия вина са отклоненията, доставките се изпълняват в приемливи срокове, а закъснения с повече от 7 работни дни са изключителна рядкост (и са предимно при доставки изпълнявани от СПИДИ).

  • КАК ДА РАЗБЕРА, ЧЕ ПРОДУКТИТЕ СА МИ ИЗПРАТЕНИ?

    Когато продуктите от поръчката Ви бъдат опаковани и подготвени за предаване на избрания от Вас доставчик, ще получите уведомление за това на електронната си поща (ако сте въвели коректно e-mail адрес). След като пратката бъде приета от куриерската компания и товарителницата бъде регистрирана в нейната система, ще получите SMS съобщение или обаждане от неин служител относно датата и времевия интервал, в който ще бъде доставен пакета. Ако сте избрали доставка до Ваш адрес, в деня за разнос ще получите обаждане от служител на куриерската компания (обикновено 30-на минути преди да Ви посети), за да се увери, че сте на адреса (или за да се уточните за друг час или ден за разнос).

  • КАКВО ДА ПРАВЯ ПРИ ''ГРЕШКА В ПЛАЩАНЕТО''?

    Поръчката ти може да получи статус „грешка в плащането“, "плащането отхвърлено", "плащането е неуспешно" или друг подобен по следните причини:
    • Използваната карта няма достатъчно средства за успешно приключване на транзакцията или има лимит за плащане, който сте заявили пред банката-принципал на картата
    • Оторизацията на плащането не е одобрено от разплащателната система (обикновено при проблем с 3D парола, ПИН или секюрити код). За да разберете каква е причината довела до подобен проблем, можете да се обърнете към банката-принципал.

    В случай, че се окажете в някоя от горните ситуации, можете да направите нова поръчка и изберете друг начин на плащане. Можете също да ни уведомите на по електронната поща (на адрес contact@welhome.bg) или чрез Viber, за да активираме поръчката Ви чрез БАНКОВ ПРЕВОД или НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ.

  • КАК ДА ПРОМЕНЯ НАЧИНА НА ПЛАЩАНЕ НА ВЕЧЕ РЕГИСТРИРАНА ПОРЪЧКА?

    Можете да промените начина на плащане, като ни уведомите по електронната поща (на адрес contact@welhome.bg) или чрез Viber, като посочите номера на поръчката и желания от Вас алтернативен начин на плащане както следва:
    • за поръчка, при която плащането с дебитна или кредитна карта е било неуспешно, можете да изберете плащане с БАНКОВ ПРЕВОД или НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ (плащане при доставка)
    • за поръчка с избран НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ за алтернативен начин на плащане можете да изберете БАНКОВ ПРЕВОД

  • МОГА ЛИ ДА ОТВОРЯ КОЛЕТА ПРИ ДОСТАВКА?

    Всички поръчки направени в www.WELHOME.bg се доставят с ОПЦИЯ ЗА ПРЕГЛЕД. Възползвайте се от нея и преди да приемете пратката, огледайте внимателно артикулите, особено ако сте поръчали чупливи!

  • КАКВО ДА ПРЕДПРИЕМА, АКО В ПРАТКАТА ИМА ЛИПСВАЩИ ИЛИ УВРЕДЕНИ АРТИКУЛИ?

    Ако при получаването на пратката, установите че артикул от поръчката Ви липсва, можете да ни уведомите по електронната поща (на contact@welhome.bg) или чрез Viber (като посочите номера на поръчката си), а ние ще се погрижим в най-кратък срок да изпратим (за наша сметка) липсващия продукт. Такива ситуации са малко вероятни, но когато има човешки фактор, не сме застраховани от това да се случат.

    В случай, че при приемането на пратката установите, че има увредена при транспорта стока, следва да изискате от служителя на куриерската компания изготвянето на протокол, в който да бъдат описани щетите. Едновременно с това, следва да се свържете с нас по телфона или Viber, за да уточним подробностите и начинът на действие съобразно обстоятелствата.

  • КАК ДА ВЪРНА ПРОДУКТ И ПРИ КАКВИ УСЛОВИЯ?

    В случай че, желаете да върнете закупени от www.welhome.bg стоки, можете да се възползвате от това си право (без значение от причината) в рамките на 30 календарни дни от получаването им. За целта е необходимо да изпратите заявление за своето решение в свободен текст или чрез стандартния Формуляр за отказ, който да изпратите по електронната поща (на contact@welhome.bg) или заедно с продукта/ите по куриер на адрес:

    гр. София 1756, ул. Иван Багрянов №19, вх.А, ет.1, ап.4 (за УЕЛХОУМ - НЮ ВИЖЪН БУТИК ЕООД).

    Задължително условие при изпращане на продукта/ите по куриер е пратката да бъде заявена с ОПЦИЯ ЗА ПРЕГЛЕД, стоките да са в първоначалния си търговски вид (без нарушена опаковка и без да са използвани), а разходите по връщането на стоката да са заплатени от Вас. При неизпълнение на тези условия, запазваме правото си да не приемем върнатата стока и съответно - да не възстанови заплатената от Вас сума за стойността на артикулите.

  • В КАКЪВ СРОК ЩЕ ПОЛУЧА ПАРИТЕ СИ ЗА ВЪРНАТ ПРОДУКТ?

    Стойността на върнатите продукти ще бъде преведена по посочената от Вас банкова сметка в законоустановения срок от 14 дни, но обичайно ние нареждаме превода още същия ден след получаване на продукта/ите.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки