Меню
Меню
  • НАЧАЛО
  • ПОРЪЧКА, ДОСТАВКА, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

ПОРЪЧКА, ДОСТАВКА, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

След направена поръчка от Ваша страна, тя се обработва автоматично, без допълнително потвърждение по телефон. На електронната си поща (ако сте въвели коректно Вашият мейл адрес) ще получите копие на поръчката и уведомление, когато е изпратена (опакована и подготвена за предаване на куриер).
В случай, че желаете доставката да се изпълни в някакъв срок ("гоните" конкретна дата), в секция ЗАБЕЛЕЖКА при последната стъпка за финализиране на поръчката, напишете датата до която следва да бъде направена доставката, а ние ще се свържем с Вас, ако има някаква пречка това да се случи.

ДОСТАВКА
Поръчките доставяме с опция за преглед, чрез услугите на куриерски компании СПИДИ, ЕКОНТ и ЕВРОПЪТ. При финализиране на поръчката си, може да изберете доставка до избран от Вас личен адрес, до офис на избраната от Вас куриерска компания или до неин автомат.

За поръчки над 299 лв. доставката до офис и/или автомат е безплатна.

Препоръчваме на нашите клиенти да се възползват от правото си за преглед на пратката, особено в случаите, когато са поръчали чупливи артикули! В случай, че стоката е увредена при транспорта, клиентът следва да изиска от служителя на куриерската компания изготвянето на протокол, в който да бъдат описани щетите. Едновременно с това, клиентът следва да се свърже по телефона с наш служител, за да се уточнят подробностите и начинът на действие съобразно обстоятелствата.

За случаите, при които доставката не е безплатна, таксата се определя от избрания начин на доставка и тарифитите на куриерската компания, в зависимост от теглото, обема на пратката и населното място, към което трябва да се изпрати. Към посочената в поръчката сума за доставка, в зависимост от политиката и начина си на ценообразуване, куриерските компании е възможно да начисляват следните допълнителни такси:
• такса за обслужване на наложен платеж (зависи от сумата)
• такса за картово разплащане (в случай, че заплатите на куриера с карта)
• такса за разнос на чупливи пратки

Всички артикули от нашето портфолио са на склад в България и в зависимост от местонахождението на склада, доставката варира от 1 до 7 работни дни.
За продукти на склад в София (повечето продукти) заявени за покупка с поръчка направена до 12:00 ч. доставката се извършва на следващия работен ден. В случаите, когато поръчката е направена след 12:00 ч. в делничен ден, е възможно този срок да бъде удължен с още 1 ден, а поръчки направени в петък следобед, събота, неделя или празнични дни, се изпращат в първия работен ден.

За продукти на склад в провинцията доставката се извършва до 7 работни дни, но най-често този срок е по-кратък (3-4 работни дни).

По време на кампании свързани с ЧЕРЕН ПЕТЪК, КОЛЕДА, СВ. ВАЛЕНТИН, 8-ми МАРТ и др., когато нашите служители и куриерските компани са излкючително натоварени, е възможно горните срокове да не бъдат спазени. Независимо по чия вина са отклоненията, доставките се изпълняват в приемливи срокове, а закъснения с повече от 7 работни дни са изключителна рядкост (и са предимно при доставки изпълнявани от СПИДИ).

Доставката на едрогабаритни артикули (като масажни кресла например) за района на София се извършва с наш транспорт, а за населените места от провинцията - с куриерска фирма TRANSPRESS. При покупка на масажно кресло или бягаща пътека, при финализиране на поръчката, за метод на доставка следва да бъде маркиран ДОСТАВКА НА МАСАЖНИ КРЕСЛА И ТРЕНАЖОРИ.

ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ
В случай че, клиент желае да върне закупени от www.welhome.bg стоки, може да се възползва от това си право без значение от причината, в рамките на 30 календарни дни от получаването им (съгласно ЗЗП, този срок е 14 дни). За целта е необходимо да изпрати заявление за своето решение (в свободен текст) или да попълни стандартния Формуляр за отказ, който да изпрати по електронната поща (на: [email protected]) или заедно с продукта/ите по куриер на адрес:

гр. София 1756, ул. Иван Багрянов №19, вх.А, ет.1, ап.4 (за УЕЛХОУМ - НЮ ВИЖЪН БУТИК ЕООД).

Задължително условие при изпращане на продукта/ите по куриер е пратката да бъде заявена с опция за ПРЕГЛЕД, а стоките да са в първоначалния си търговски вид (без нарушена опаковка и без да са използвани). Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането. При неизпълнение на тези условия, магазинът запазва правото си да не приеме върнатата стока и съответно - да не възстанови на клиента стойността на артикулите.

Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14 дневен срок или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина.

След приемане и преглед на върнати стоки, стойността им се възстановява на клиента в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на върнатите стоки. За продукти закупени чрез поръчки направени с наложен платеж или банков превод, клиентът следва да предостави данни за банковата си сметка (имена на титуляра и IBAN), като изпрати информацията по електронната поща или я приложи (изписана четливо на хартия) към пратката с продукта/ите, които връща. В случай, че плащането е направено с банкова карта или чрез ePay, възстановяването на суми става, чрез нареждане на обратна операция по картата/сметката, с/от която е направено плащането.

В случаите, когато сте изискали фактура на юридическо лице, ще получите Кредитно известие от нас в деня на възстановяване на сумата.

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона! Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.

На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени от производителя (на опаковката или в инструкциите за употреба, ако такива са приложени).

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки