Меню
Меню
  • НАЧАЛО
  • ПОРЪЧКА, ДОСТАВКА, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

ПОРЪЧКА, ДОСТАВКА, ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА

След направена поръчка от Ваша страна, тя се обработва автоматично, без допълнително потвърждение по телефон. На електронната си поща (ако сте въвели коректно Вашият мейл адрес) ще получите копие на поръчката и уведомление, когато е изпратена (опакована и подготвена за предаване на куриер).

ДОСТАВКА
Поръчките доставяме с опция за преглед, чрез услугите на куриерски компании СПИДИ и ЕКОНТ. При финализиране на поръчката си, можете да изберете доставка до избран от Вас личен адрес, до офис на избраната от Вас куриерска компания или до неин автомат.
Препоръчваме Ви да се възползвате от правото си за преглед на пратката, особено в случаите, когато сте поръчали чупливи артикули! В случай, че стоката е увредена при транспорта, следва да изискате от куриера изготвянето на протокол, в който да бъдат описани щетите. Едновременно с това, е добре да се свържете с нас (чрез Vибер или по телефона), за да ни уведомите за установените щети и да уточним начинът на действие съобразно обстоятелствата.

Таксата за доставка се определя от избрания начин на доставка и тарифитите на куриерската компания, в зависимост от теглото, обема на пратката и населното място, към което трябва да се изпрати. Към посочената в поръчката сума за доставка, в зависимост от политиката и начина си на ценообразуване, куриерските компании е възможно да начисляват следните допълнителни такси:
• такса за обслужване на наложен платеж (зависи от сумата)
• такса за картово разплащане (в случай, че плащането не е в брой)
• други

Доставката на едрогабаритни артикули (като масажни кресла например) за района на София се извършва с наш транспорт, а за населените места от провинцията - с куриерска фирма TRANSPRESS. При покупка на масажно кресло или бягаща пътека, при финализиране на поръчката за метод на доставка следва да бъде маркиран ДОСТАВКА НА МАСАЖНИ КРЕСЛА И ТРЕНАЖОРИ.

Срокът на доставка зависи от населеното място, където трябва да се достави стоката - от 1 до 7 работни дни

Поръчките се обработват до 12:00 ч. от понеделник до петък. Поръчките, получени след 12:00 ч. се обработват на следващия работен ден, а тези направени след 12:00 ч. в петък, както и поръчки заявени в събота, неделя или празнични дни, се обработват в първия работен ден.

Подаръчните ваучери са дигитални продукти и се доставят по електронната поща на посочен от купувача e-mail адрес.

ЗАМЯНА И ВРЪЩАНЕ
В случай че, клиент желае да върне закупени от www.welhome.bg стоки, може да се възползва от това си право без значение от причината, в рамките на 30 календарни дни от получаването им (съгласно ЗЗП, този срок е 14 дни). За целта е необходимо да изпрати заявление за своето решение (в свободен текст) или да попълни стандартния Формуляр за отказ, който да изпрати по електронната поща (на: contact@welhome.bg) или заедно с продукта/ите по куриер на адрес:

гр. София 1756, ул. Иван Багрянов №19, вх.А, ет.1, ап.4 (за УЕЛХОУМ - НЮ ВИЖЪН БУТИК ЕООД).

Задължително условие при изпращане на продукта/ите по куриер е пратката да бъде заявена с опция за ПРЕГЛЕД, а стоките да са в първоначалния си търговски вид (без нарушена опаковка и без да са използвани). Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането. При неизпълнение на тези условия, магазинът запазва правото си да не приеме върнатата стока и съответно - да не възстанови на клиента стойността на артикулите.

Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14 дневен срок или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвят (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

След приемане и преглед на върнати стоки, стойността им се възстановява на клиента в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на върнатите стоки. За продукти закупени чрез поръчки направени с наложен платеж или банков превод, клиентът следва да предостави данни за банковата си сметка (имена на титуляра и IBAN), като изпрати информацията по електронната поща или я приложи (изписана четливо на хартия) към пратката с продукта/ите, които връща. В случай, че плащането е направено с банкова карта или чрез ePay, възстановяването на суми става, чрез нареждане на обратна операция по картата/сметката, с/от която е направено плащането.

В случаите, когато сте изискали фактура на юридическо лице, ще получите Кредитно известие от нас в деня на възстановяване на сумата.

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона! Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.

На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки