Меню
Меню

Замяна и връщане

В случай че, клиент желае да върне закупени от www.welhome.bg стоки, може да се възползва от това си право без значение от причината в рамките на 30 календарни дни от получаването им (съгласно ЗЗП, този срок е 14 дни). За целта е необходимо да изпрати заявление за своето решение (в свободен текст) или да попълни стандартния Формуляр за отказ, който да изпрати по електронната поща (на: contact@welhome.bg) или заедно с продукта/ите по куриер на адрес:

гр. София 1756, ул. Иван Багрянов №19, вх.А, ет.1, ап.4 (за УЕЛХОУМ - НЮ ВИЖЪН БУТИК ЕООД).

Задължително условие при изпращане на продукта/ите по куриер е пратката да бъде заявена с опция за ПРЕГЛЕД, а стоките да са в първоначалния си търговски вид (без нарушена опаковка и без да са използвани). Разходите по връщането на стоката са за сметка на клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерската фирма, с която се осъществява връщането. При неизпълнение на тези условия, магазинът запазва правото си да не приеме върнатата стока и съответно - да не възстанови на клиента стойността на артикулите.

Транспортните разходи са за сметка на магазина само в случаите на производствен дефект. В случай на производствен дефект, клиентът има право да се откаже от поръчката в 14 дневен срок или да поиска замяна, като разходите по доставката са за сметка на магазина. В момента на връщането на стоката се изготвя констативен протокол (в два еднообразни екземпляра), в който се описва състоянието на стоката и нейната опаковка.

След приемане и преглед на върнати стоки, стойността им се възстановява на клиента в срок от 14 календарни дни от датата на получаване на върнатите стоки. За продукти закупени чрез поръчки направени с наложен платеж или банков превод, клиентът следва да предостави данни за банковата си сметка (имена на титуляра и IBAN), като изпрати информацията по електронната поща или я приложи (изписана четливо на хартия) към пратката с продукта/ите, които връща. В случай, че плащането е направено с банкова карта или чрез ePay, възстановяването на суми става, чрез нареждане на обратна операция по картата/сметката, с/от която е направено плащането.

В случаите, когато сте изискали фактура на юридическо лице, ще получите Кредитно известие от нас в деня на възстановяване на сумата.

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на поръчаната от клиента. Клиентът може да я откаже още при получаването. При несъотвествие, моля свържете се с нас по телефона! Ще проверим несъответствието по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който сте получили. При потвърждаване на грешката ще заменим стоката.

На рекламация не подлежат стоки, за които клиента е бил предварително предупреден за несъответсвие, както и за стоки, за които не са спазени условията на експлоатация посочени на опаковката от производителя.

Няма право на рекламация лице, което се явява трета страна при получаването на пратката и не е основния платец по нея. В случай на видим дефект или несъответствие на стоката, в момента на получаването, третата страна може да я откаже или да я вземе на своя отговорност. В случай че, приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера, клиентът губи правото си на рекламация.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки